بزرگـــــراه

آشنایی با «محتوای پیش از وبینار» در سامانه بزرگراه

آشنایی با «محتوای پیش از وبینار» در سامانه بزرگراه

همانطور که از اسم این ویژگی مشخص است، گاهی اوقات می‌خواهیم پیش از برگزاری یک کلاس یا وبینار آنلاین، یک محتوا در اختیار شرکت‌کنندگان قرار بدهیم.

برخی مثال‌های کاربرد‌ی:

- برگزاری یک «پیش آزمون» از شرکت‌کنندگان، برای سنجش سطح اطلاعات کاربران پیش از برگزاری یک کلاس آنلاین.
- پر کردن یک «پرسشنامه» توسط شرکت‌کنندگان.
- ارائه برخی اطلاعات اولیه پیش از کلاس (در قالب متن، عکس، فیلم).
- یادآوری برخی قوانین و مقررات یا نکات ضروری پیش از ورود به کلاس.

همه این کارها با ویژگی «محتوای پیش از وبینار» بزرگراه امکان پذیر است. در این بخش می‌توانید انواع محتواها شامل: متن و عکس، فایل، ویدیو، آزمون و پرسشنامه را درج کنید و سامانه پیش از ورود به اتاق اصلی، آنها را به کاربر نشان می‌دهد.

ضمنا می‌توانید در صورت نیاز، محتوای پیش از وبینار را مانند همه دوره‌های استاندارد بزرگراه به بخش‌های مختلف (شامل سرفصل، درس و اسلاید) تقسیم‌بندی کنید و بنابراین انعطاف فوق‌العاده‌ای در طراحی انواع محتوا در اختیار شما است.

محتوای پیش از وبینار به‌گونه‌ای است که یک بار به صورت اجباری به شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود. بنابراین اطمینان حاصل پیدا می‌کنید که همه شرکت‌کنندگان در پیش آزمون شما شرکت کرده‌اند. اما در ورود‌های بعدی به کلاس، کاربران اجباری به دیدن آن نداشته و مستقیما وارد اتاق اصلی می‌شوند

فراموش نکنید محتوای پیش از وبینار، پس از مرحله ثبت‌نام در دسترس شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد. بنابراین فقط کاربرانی به این بخش دسترسی خواهند داشت که ثبت‌نام در کلاس یا وبینار شما را انجام داده باشند.

 

تگ ها: بزرگراه پرسشنامه آزمون پیش کلاسی محتوای پیش از وبینار ویژگی‌ها
اشتراک‌گذاری:
۲۱۱۳

نظرات (۰)

نظر بدهید

مشاهده همه آخرین مطالب بزرگراه

کورس‌های ارتقای بهره‌وری:

مطالب مرتبط