بزرگـــــراه

آشنایی با آناتومی «صفحه معرفی» دوره و کلاس در سیستم آموزش مجازی بزرگراه

آشنایی با آناتومی «صفحه معرفی» دوره و کلاس در سیستم آموزش مجازی بزرگراه

برنامه آموزش مجازی شما از هر نوعی که باشد، نیاز به یک «صفحه معرفی اختصاصی» دارد تا محتوای آموزشی‌تان را به بهترین نحو ممکن به شرکت‌کنندگان معرفی کند. این صفحه تاثیر زیادی در جذب مخاطب، افزایش ثبت‌نام‌ و استقبال شرکت‌کنندگان ایفا می‌کند.

در بزرگراه ما وقت زیادی را صرف تکامل و بهینه‌سازی این صفحه کرده‌ایم و شما می‌توانید انواع توضیحات و اطلاعات مربوط به برنامه آموزشی‌تان را در اینجا به بهترین نحو ممکن درج نمایید. صفحه لندینگ (معرفی دوره) به زیبایی در تلفن‌همراه و کامپیوتر قابل مشاهده است.

در تصویر پایین با اجزای مهم این صفحه آشنا می‌شوید:


قابلیت اضافه کردن «فایل‌های ضمیمه» به صفحه معرفی برنامه

علاوه بر موارد نمایش داده شده در تصویر بالا، این صفحه دارای برخی امکانات پنهان دیگر نیز هست. برای مثال خیلی اوقات و به‌ویژه در مورد کلاس‌ها و وبینارها می‌خواهیم فایل‌های تدریس اساتید و دیگر موارد مرتبط را در اختیار شرکت‌کنندگان برنامه قرار بدهیم. البته در خود کلاس آنلاین این ویژگی وجود دارد که هنگام تدریس استاد، امکان دانلود فایل‌ها را فراهم کنیم. اما اغلب شرکت‌کنندگان در طول کلاس، فایل‌ها را به موقع دانلود نمی‌کنند و معمولا عده زیادی بعد از کلاس نیز به دنبال فایل‌های کلاس هستند.

شما این امکان را دارید تا فایل‌های اساتید را در صفحه معرفی دوره نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار بدهید تا امکان دانلود آنها حتی بعد از اتمام وبینار نیز فراهم باشد.

ضمن اینکه امکان محدود کردن دانلود برای شرکت‌کنندگان کلاس یا دسترسی دانلود برای عموم نیز وجود دارد.

فراموش نکنید این صفحه در آدرس اختصاصی (دامنه) اختصاصی خودتان قرار دارد و تمام ترافیک بازدیدکنندگان به «سایت خودتان» هدایت می‌شود.

اگر هنوز سایت و سامانه آموزش مجازی اختصاصی خودتان را راه‌‌اندازی نکرده‌اید و به دنبال یک راهکار جامع هستید، همین الان با ما تماس بگیرید!

می‌توانید با تلفن: 02128425026 تماس بگیرید یا از فرم تماس با ما استفاده کنید.

تگ ها: معرفی دوره صفحه معرفی کورس بزرگراه لندینگ کورس
اشتراک‌گذاری:
۱۰۲۶

نظرات (۱)

نظر بدهید
گل افروز فولادی ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۰۱:۱۶

عالی بود


مشاهده همه آخرین مطالب بزرگراه

کورس‌های ارتقای بهره‌وری:

مطالب مرتبط